Κυριακή, 15 Ιουνίου, 2025
ΑρχικήΑκτοπλοΐαΣύρος: Και πάλι στο .... κόκκινο το Νεώριο ελέω οφειλών

Σύρος: Και πάλι στο …. κόκκινο το Νεώριο ελέω οφειλών

|

Αισιοδοξία υπάρχει απ όλες τις πλευρές ότι τελικά θα υπάρξουν εξελίξεις στο θέμα του Νεωρίου Σύρου αν και το τελευταίος έλεγχος έδειξε ότι τα χρέη είναι αυξημενα κατά 27 εκατομμύρια ευρώ σε σχέση με την αρχική εκτίμηση – Τι γίνεται με τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά και Ελευσίνας 

Χρονοδιάγραμμα για την κατάθεση στα τέλη Φεβρουαρίου αίτησης επικύρωσης συμφωνίας μετόχων και πιστωτών για την είσοδο στρατηγικού επενδυτή στα Ναυπηγεία του Νεώριου Σύρου, με βάση τη διαδικασία του άρθρου 106 β΄ του πτωχευτικού κώδικα, επιδιώκουν η κυβέρνηση και η αμερικανικών συμφερόντων εταιρεία ONEX Shipyards. Ομως ο οικονομικός έλεγχος όπως αναφέρει η εφημερίδα
“Καθημερινή”
 και η σύνταξη των ισολογισμών του 2015 και του 2016, καθώς και οι οικονομικές καταστάσεις του 2017, αποκάλυψαν οφειλές που υπερβαίνουν τα ποσά που είχαν υπολογιστεί αρχικώς. Ειδικότερα, ανεβάζουν τις συνολικές υποχρεώσεις των ναυπηγείων σε ποσό της τάξης των 67,5 εκατ. ευρώ, σημαντικά υψηλότερα δηλαδή από τα 40 εκατ. που εμφανίζεται να έχει προϋπολογίσει ο επενδυτής. Αν και μεγάλο μέρος της διαφοράς προκύπτει, όπως επισημαίνουν πηγές της κυβέρνησης και του επενδυτή, από τις προσαυξήσεις τόκων και άλλων επιβαρύνσεων που έχουν προστεθεί στο αρχικό κεφάλαιο των οφειλών, κυρίως προς ΕΦΚΑ και ΑΑΔΕ, αλλά και από απαιτήσεις προμηθευτών που χρονολογούνται έως και δεκαπέντε έτη παλαιότερα, γεγονός παραμένει πως η διαμόρφωση των λεπτομερειών της τελικής συμφωνίας μεταξύ Δημοσίου, τραπεζών και επενδυτή αποδεικνύεται πιο περίπλοκη υπόθεση από ό,τι αρχικά είχε εκτιμηθεί. Ακόμα και έτσι, όμως, όλες οι πλευρές εμφανίζονται αισιόδοξες ότι οι όποιες δυσκολίες θα ξεπεραστούν.

Η ατζέντα της κυβέρνησης

Η κυβέρνηση επιδιώκει να διαφυλάξει τις θέσεις εργασίας, να εισπράξει τις απαιτήσεις των ασφαλιστικών ταμείων και της εφορίας, αλλά και να κρατήσει βιώσιμο ένα ναυπηγείο σε κρίσιμο γεωπολιτικά σημείο, στο κέντρο του Αιγαίου και στις ρότες που ενώνουν τη Μαύρη Θάλασσα με την Ανατολική Μεσόγειο. Πόσο μάλλον που η συγκεκριμένη επένδυση συγκεντρώνει την προσοχή της Ουάσιγκτον. Είναι χαρακτηριστικό πως ο Αμερικανός πρέσβης στην Ελλάδα Τζέφρεϊ Πάιατ πριν από τρεις μήνες, μιλώντας στο πλαίσιο συνεδρίου, αναφέρθηκε στην επιχειρούμενη εξαγορά του Νεωρίου Σύρου από την ONEX Shipyards, τονίζοντας πως «θα γιορτάσουμε τη μεγάλη αυτή αμερικανική επένδυση».

Με την ολοκλήρωση της κατάρτισης των ισολογισμών, ανοίγει ο δρόμος για την τελική διαπραγμάτευση της συμφωνίας κυρίως με το Δημόσιο και με τις τράπεζες Alpha Bank και Πειραιώς. Εφόσον αυτή καταλήξει, ο επενδυτής θα πρέπει να προσκομίσει και τα απαραίτητα έγγραφα που θα πιστοποιούν την ύπαρξη των κεφαλαίων με τα οποία θα συμμετάσχει. Η συμφωνία του ομίλου Νεώριον, συμφερόντων Ν. Ταβουλάρη, για την πώληση του 100% είναι δεδομένη.

Αν και οι αρχικές εκτιμήσεις του επισπεύδοντος επενδυτή ONEX Shipyards είναι πως το σύνολο των υποχρεώσεων των ναυπηγείων της Σύρου ανέρχονται περίπου στα 40 εκατ. ευρώ και το επιχειρηματικό του σχέδιο προέβλεπε την αποπληρωμή αυτών των 40 εκατ., πλέον επενδύσεων 20 εκατ. για την ανακαίνιση και την περιβαλλοντική συμμόρφωση της ναυπηγικής μονάδας της Σύρου, ενδέχεται τελικά να κληθεί να καταβάλει περισσότερα κεφάλαια. Και αυτό διότι υπάρχουν πρόστιμα από τις οφειλές σε ασφαλιστικά ταμεία και Δημόσιο που δεν είναι δυνατόν να απαλειφθούν, με εξαίρεση ίσως κάποιες προσαυξήσεις. Είναι για αυτό τον λόγο που οι συνολικές απαιτήσεις που βρήκαν οι ορκωτοί ελεγκτές αλλά και η KPMG, που λειτουργεί για λογαριασμό της Alpha Bank, αυξήθηκαν στα 67,5 εκατ. ευρώ από 55-60 εκατ. προηγουμένως, αναφέρουν πηγές του επενδυτή.

Αυτές τις απαιτήσεις απαλλαγμένες από προσαυξήσεις και σε δόσεις προτείνει να πληρώσει ο επενδυτής. Αν συναξιολογηθεί πως ο κύκλος εργασιών του 2017 ήταν 3,8 εκατ. ευρώ (από τον περασμένο Απρίλιο τελούν ουσιαστικά υπό επίσχεση εργασίας από τους εργαζομένους και άνευ ηλεκτρικού ρεύματος) έναντι 20 περίπου εκατ. προ δεκαετίας, γίνεται αντιληπτό γιατί τα ναυπηγεία κινδυνεύουν να κλείσουν. Με αυτά τα δεδομένα, οι επόμενες εβδομάδες είναι κρίσιμες, ώστε το σχέδιο να γίνει συμφωνία και να επικυρωθεί έως τον Μάρτιο ή τον Απρίλιο από το Μονομελές Πρωτοδικείο Σύρου, όπου και θα υποβληθεί.

Εφόσον όλα κυλήσουν ομαλά και καταβληθούν τα χρήματα, εκτιμάται πως κάπου το καλοκαίρι θα μπορεί να αναλάβει η ONEX τα ναυπηγεία. Αλλά τότε θα αρχίσει το δυσκολότερο κομμάτι: αυτό της αναμόρφωσής τους και της προσέλκυσης πελατών. Ο Πάνος Ξενοκώστας, επικεφαλής της ONEX, που, κατά δήλωσή του, στηρίζεται από αμερικανικά ιδιωτικά επενδυτικά κεφάλαια, εμφανίζεται αισιόδοξος. Αναφέρει, άλλωστε, με αυτοπεποίθηση στην προσωπική του σελίδα σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης πως «σύντομα τα φώτα θα ανάψουν, σύντομα οι δεξαμενές θα έχουν βαπόρια, σύντομα οι εργαζόμενοι θα πάρουν τα χρήματά τους». Μέχρι τώρα, πάντως, πληρώνει λογαριασμούς ορκωτών λογιστών, ελεγκτών, ανεξάρτητων αποτιμητών, καυσίμων, νηογνωμόνων και άλλων που, κατά πληροφορίες, προσεγγίζουν πλέον αθροιστικά το 1 εκατ. ευρώ. Είναι, βέβαια, αυτές οι δαπάνες που υλοποιεί οι οποίες έχουν ενισχύσει την εμπιστοσύνη τραπεζών, Δημοσίου και εργαζομένων στην επενδυτική του πρόταση.

Εν αναμονή απόφασης για τον Σκαραμαγκά

Σε κομβικό σημείο βρίσκεται η προσπάθεια της κυβέρνησης να θέσει τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά (ΕΝΑΕ) σε καθεστώς ειδικής διαχείρισης και να εκπλειστηριάσει μέσω διεθνούς διαγωνισμού αρχικά το εμπορικό τμήμα τους και κατόπιν το στρατιωτικό. Ενας διαγωνισμός στον οποίο, εφόσον προχωρήσει, η Cosco θα υποβάλει προσφορά τουλάχιστον για την κτιστή δεξαμενή 5, που είναι η μεγαλύτερη της Μεσογείου, όπως επιβεβαιώνουν στην «Κ» κορυφαία της στελέχη. Τόσο η εξυγίανση και η ανάπτυξη της ναυπηγοεπισκευαστικής βιομηχανίας όσο και η είσπραξη των απαιτήσεων του Δημοσίου αποτελούν τους προφανείς λόγους των ενεργειών της κυβέρνησης.

Ομως η απόφαση του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών, όπου Δημόσιο και Τράπεζα Πειραιώς ως βασικοί πιστωτές έχουν υποβάλει αίτηση για ένταξη της εταιρείας σε καθεστώς ειδικής διαχείρισης του νόμου 4307/2014, αναμένεται «από μέρα σε μέρα», αναφέρουν πηγές του επισπεύδοντος υπουργείου Οικονομίας. Πρόκειται για ενέργεια που έχει αποφασίσει η κυβέρνηση, με στόχο την απεμπλοκή των ναυπηγείων από το αδιέξοδο λόγω των χρόνιων προβλημάτων με τον βασικό τους μέτοχο, αλλά και το ζήτημα των κρατικών επιδοτήσεων. Η αίτηση συζητήθηκε στις 17 Νοεμβρίου και ο φάκελος έκλεισε στις 22 Νοεμβρίου, αλλά η απόφαση δεν βγήκε εντός της ενδεικτικής από τον νόμο διάρκειας του ενός μηνός.

Νομικές πηγές αποδίδουν την όποια καθυστέρηση αφενός στην παύση της εορταστικής περιόδου και αφετέρου –και κυρίως– στην περιπλοκότητα της υπόθεσης: Κρατικές επιδοτήσεις που πρέπει να ανακτηθούν, μια απόφαση της διεθνούς διαιτησίας που επιδικάζει αποζημίωση 155 εκατ. ευρώ πλέον τόκων υπέρ του βασικού μετόχου Privinvest, άλλα και μια διαιτησία υπό εξέλιξη και συγκεκριμένες δεσμεύσεις τόσο έναντι της Ευρωπαϊκής Επιτροπής όσο και διά νόμου στον μέτοχο καθιστούν την έκδοση απόφασης δύσκολη.

Ορισμένοι κύκλοι της αγοράς, μάλιστα, τείνουν να πιστέψουν πως ενδέχεται να χρειαστεί άλλη διαδικασία για να λειτουργήσει τελικά η λύση της ειδικής διαχείρισης που επιδιώκεται. Σε κάθε περίπτωση, για να συμμετέχουν επενδυτές στους διαγωνισμούς (το εμπορικό κομμάτι θα πουληθεί τμηματικά και όχι συνολικά), είναι σαφές πως δεν πρέπει να υπάρχει καμία νομική εκκρεμότητα ή αξίωση τρίτου.

Σύμφωνα με την έκθεση της Deloitte που κατατέθηκε στο δικαστήριο στα τέλη του πρώτου τριμήνου του 2017, οι υποχρεώσεις των ΕΝΑΕ ανέρχονταν σε 1,37 δισ. ευρώ, εκ των οποίων τα 247,75 εκατ. αποτελούν ανεκτέλεστο έργο προς το Πολεμικό Ναυτικό, 661,9 εκατ. είναι οι κρατικές ενισχύσεις που πρέπει να ανακτηθούν από το Δημόσιο βάσει απόφασης της Ε.Ε., 24,39 εκατ. είναι οφειλές προς την Τράπεζα Πειραιώς και 175 εκατ. υποχρεώσεις προς τους εργαζομένους. Η Deloitte υπολογίζει πως, ακόμα και αν η απόφαση της διαιτησίας, κατά της οποίας ήδη στρέφεται το Δημόσιο, ισχύσει και πληρωθούν 155 εκατ. στην ΕΝΑΕ, τα χρέη της παραμένουν στα δυσθεώρητα επίπεδα των 864,8 εκατ. ευρώ.

Ενώ πάντως κυβέρνηση και Privinvest βρίσκονται πλέον σφικτά εναγκαλισμένοι στην πολυετή μάχη τους για τον έλεγχο των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά, η αξία των περιουσιακών στοιχείων της εταιρείας απαξιώνεται: Την προηγούμενη εβδομάδα οι ισχυροί άνεμοι προκάλεσαν τη βύθιση μιας εκ των πλωτών δεξαμενών των ΕΝΑΕ.

Συνολικές υποχρεώσεις 237 εκατ. ευρώ «βουλιάζουν» τα Ναυπηγεία Ελευσίνας

Ληξιπρόθεσμες υποχρεώσεις της εταιρείας Nαυπηγεία Ελευσίνας Α.Ε. και της μητρικής της, Νεώριων Α.Ε. Συμμετοχών, προς ασφαλιστικά ταμεία και Δημόσιο της τάξης των 80 εκατ. ευρώ, και άλλων 25 εκατ. ευρώ προς τις τράπεζες, προσανατόλισαν την κυβέρνηση στην αναζήτηση λύσης εξυγίανσης, με ή χωρίς τη συμμετοχή στρατηγικού επενδυτή. Σύμφωνα με πληροφορίες της «Κ» οι νομικές υπηρεσίες του υπουργείου Οικονομίας διερευνούν ήδη τις διαθέσιμες εναλλακτικές, ενώ σε εξέλιξη βρίσκεται και η διαδικασία βολιδοσκόπησης της αγοράς για τη διαπίστωση ενδεχόμενου επενδυτικού ενδιαφέροντος. Εάν κάτι τέτοιο δεν τελεσφορήσει, το οποίο στην παρούσα φάση εμφανίζεται ως το πιθανότερο σενάριο, δεδομένης και της ανυπαρξίας ενδιαφέροντος από την Cosco, εξετάζεται η κεφαλαιοποίηση των απαιτήσεων και η ανάληψη του μετοχικού κεφαλαίου από τους πιστωτές. Σε δεύτερη φάση θα αξιολογηθούν οι επόμενες ενδεικνυόμενες κινήσεις, δηλαδή η διενέργεια διαγωνισμού ή πλειστηριασμού με γνώμονα την επιβίωση των ναυπηγείων αλλά και τη μεγιστοποίηση της ανάκτησης των απαιτήσεων του Δημοσίου και των τραπεζών, αναφέρουν οι ίδιες πηγές.

Τα Nαυπηγεία Ελευσίνας, που βρίσκονται στον κόλπο της Ελευσίνας, έχουν τρεις πλωτές δεξαμενές όπου μπορούν να κατασκευαστούν εμπορικά πλοία των 100.000 τόνων και να γίνουν ναυπηγήσεις πολεμικών πλοίων έως το μέγεθος Κορβέτας. Τα Ναυπηγεία Ελευσίνας ιδρύθηκαν το 1968 από τον Ανδρέα Ανδρεάδη. Η τελευταία ετήσια έκθεση χρήσης που αφορά το έτος 2015 συντάχθηκε στις 29 Ιουνίου 2017 και δημοσιοποιήθηκε στο ΓΕΜΗ στις 15 Ιανουαρίου του 2018. Η Εκθεση Ελέγχου Ανεξάρτητων Ορκωτών Ελεγκτών Λογιστών αναφέρει πως «τα ίδια κεφάλαια της εταιρείας έχουν καταστεί αρνητικά και συνεπώς συντρέχουν οι προϋποθέσεις εφαρμογής του άρθρου 48 του ν. 2190/1920», ενώ υπογραμμίζει πως «η εταιρεία βρίσκεται σε διαδικασία συμφωνίας με ποσοστό άνω του 60% των πιστωτών της, προκειμένου να καταλήξει σε αμοιβαία αποδεκτό επιχειρησιακό σχέδιο για την αναδιάρθρωσή της, η οποία πρόκειται να κατατεθεί για έγκριση στο αρμόδιο δικαστήριο σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 106 του Πτωχευτικού Κώδικα».

Επισημαίνεται πως κατά την ημερομηνία σύνταξης της έκθεσης ελέγχου «το ύψος των πληρωτέων αποδοχών προς το προσωπικό της εταιρείας ανέρχεται σε περίπου 12.900.000 ευρώ, το δε ύψος των ληξιπρόθεσμων υποχρεώσεων ανέρχεται, προς το ΙΚΑ, σε περίπου 51.000.000 ευρώ και προς το Ελληνικό Δημόσιο σε περίπου 17.000.000 ευρώ. Κατά τη γνώμη μας, το πρόβλημα ύπαρξης αρνητικών ιδίων κεφαλαίων της εταιρείας, το ύψος των ληξιπρόθεσμων οφειλών της καθώς και η μη ύπαρξη εγκεκριμένης από το αρμόδιο δικαστήριο συμφωνίας με τους πιστωτές της εταιρείας, στο πλαίσιο του άρθρου 106 του Πτωχευτικού Κώδικα, στην οποία ορίζεται το σύνολο των απαιτούμενων προϋποθέσεων για την υλοποίηση του προγράμματος εξυγίανσης, προκειμένου η επιβίωση της εταιρείας να μην καθίσταται προβληματική, αποτελούν σημαντική ένδειξη για ενδεχόμενη αδυναμία συνέχισης των δραστηριοτήτων της εταιρείας». Οι συνολικές υποχρεώσεις στα τέλη του 2015 (Δημόσιο, Ταμεία, τράπεζες, προμηθευτές κ.λπ.) ανέρχονταν, σύμφωνα με τον δημοσιευθέντα προ ολίγων ημερών ισολογισμό, στα 237 εκατομμύρια ευρώ.

Έντυπη


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

Κέρος: Ο Δήμος Νάξου και Μικρών Κυκλάδων τίμησε δύο σπουδαίους αρχαιολόγους

Σε μια συγκινητική τελετή στο Κουφονήσι, τιμήθηκαν ο αείμνηστος Lord Colin Renfrew και ο Dr Michael Boyd για τη σπουδαία αρχαιολογική τους προσφορά στην Κέρο και το Δασκαλιό – Τιμητική διάκριση και στην ΕΡΤ για το ντοκιμαντέρ «Το αίνιγμα της Κέρου».

Με Οδηγό το Διαβήτη: 1.120 ραντεβού ζωής στα νησιά των Δυτικών Κυκλάδων

Η επετειακή 10η εκστρατεία δωρεάν εξετάσεων και ενημέρωσης χάρισε πρόληψη, ελπίδα και ανθρώπινη φροντίδα σε Κύθνο, Σίφνο, Μήλο, Κίμωλο και Σέριφο

Αμοργός: Όταν οι χοροί κρατούν τη μνήμη ζωντανή, “Μουσικοχορευτικά Μονοπάτια 2025”

Μια μοναδική βραδιά στην Αιγιάλη που συνδέει γενιές, ήθη και μουσικές από τα μονοπάτια του Αιγαίου μέχρι την Κρήτη.

Σαντορίνη: 33 χρόνια ανιδιοτελούς προσφοράς αίματος

Η Τράπεζα Αίματος Σαντορίνης τιμά την Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντή Αιμοδότη με βαθιά ευγνωμοσύνη για τους ανθρώπους που σώζουν ζωές

Ευρωπαϊκή Γιορτή Μουσικής 2025: Διήμερο μουσικών εκδηλώσεων με επίκεντρο το Χαλκί

Διήμερο μουσικών εκδηλώσεων στις 21 και 22 Ιουνίου στο Χαλκί, στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Γιορτής της Μουσικής 2025, με καλλιτέχνες από τη Νάξο και την Αθήνα

Η Κόρη της Θήρας επιστρέφει στο φως: Μια νέα εποχή για το Αρχαιολογικό Μουσείο Σαντορίνης

Από τις στάχτες του χρόνου στην καρδιά της καλντέρας – Τα εγκαίνια της 20ής Ιουνίου σηματοδοτούν την επανέναρξη ενός μουσείου-κόσμημα και την αποκάλυψη μιας μοναδικής Κυκλαδίτισσας

2ο Δημοτικό Σχολείο Νάξου: Αποχαιρέτησε τη σχολική χρονιά με μια εκδήλωση που έκλεψε τις εντυπώσεις! (video)

Μια ξεχωριστή γιορτή στον αύλειο χώρο του σχολείου έκλεισε το εκπαιδευτικό έτος 2024-2025 με συγκίνηση, χαμόγελα και παρατεταμένο χειροκρότημα.

Ποιες είναι οι 10 πιο σεισμογενείς χώρες στον κόσμο – Tι είναι το «Δακτυλίδι της Φωτιάς»

Από την Ιαπωνία μέχρι το Μεξικό, ποιες χώρες αντιμετωπίζουν τον μεγαλύτερο σεισμικό κίνδυνο και πώς προετοιμάζονται οι πολίτες τους

Αεροπορικές πτήσεις: Υποτονική εκκίνηση για τον τουρισμό στη Σαντορίνη

Πτώση 21% στις αφίξεις στη Σαντορίνη, σταθεροποιητική εικόνα στη Μύκονο και ανοδική πορεία για Κέρκυρα, Χανιά και Ρόδο. Οι πρώτες ενδείξεις της σεζόν.

Επανάσταση στο ωράριο: Όταν η εργασία γίνεται υπόθεση εμπιστοσύνης

Η Lumen από την Ουαλία εφαρμόζει μοντέλο απόλυτης ευελιξίας, βασισμένο στην εμπιστοσύνη και στους στόχους

Ν. Πιτταράς: “Το ότι χτίζουν όπου να ’ναι, το ότι βάζουν τσάπες μέσα στη θάλασσα και βγάζουν τα βράχια, είναι κατάντια για τη Νάξο”

Οι αγρότες της Νάξου πιέζονται από τον υπερτουρισμό, που απορροφάει ολοένα και περισσότερους υδάτινους πόρους και επεκτείνεται με τη δόμηση. Μπορεί να βρεθεί ισορροπία; Η «Κ» μίλησε με όλες τις πλευρές της τοπικής κοινωνίας

Νάξος – Αεροδρόμιο: Επιστροφή στη κανονικότητα, αλλά μας έμεινε “αμανάτι” το αεροσκάφος (!!!)

Ένα περιστατικό που θα μπορούσε να εξελιχθεί σε κρίση, μετατράπηκε σε απόδειξη επαγγελματισμού και ετοιμότητας. Η επόμενη ημέρα βρίσκει το νησί να μετρά την ωριμότητά του ως τουριστικός προορισμός πρώτης γραμμής.

Δέκα σχολεία των Κυκλάδων περιμένουν διευθυντή, θέση ευθύνης και καρδιάς (πίνακας)

Ανοιχτή η προκήρυξη για τους εκπαιδευτικούς που θέλουν να στελεχώσουν τις σχολικές μονάδες νησιών όπως η Νάξος, η Σίφνος, η Κύθνος και η Μύκονος ως διευθυντές (πίνακας)

Νάξος – “Emerald Azzurra”: Η πολυτέλεια “έδεσε” στο νησί των Κυκλάδων

Με 110 μέτρα μήκος και 50 πολυτελείς καμπίνες, το υπερσύγχρονο "Emerald Azzurra" πραγματοποιεί μία ακόμη επταήμερη κρουαζιέρα στο Αιγαίο και φέρνει τη Νάξο στο χάρτη των VIP προορισμών

Νάξος – Βαραμέντη Στάθυ: “Ένας χρόνος χωρίς τον Κώστα μας”

Μια συγκινητική ανοιχτή επιστολή (συνάμα κάλεσμα ενόψει του ετήσιου μνημόσυνου) της συζύγου του, Βαραμέντης Στάθυ, για τον άνθρωπο που σημάδεψε με την καλοσύνη, τη γενναιοδωρία και την αγάπη του τις ζωές όλων μας

Αθήνα – Σύνταγμα: Θρήνος για τον Ανδρέα Κυριακόπουλο

Η ανακοίνωση της ProSport για τον ξαφνικό θάνατο του εκλεκτού συνεργάτη – «Το κενό του είναι δυσαναπλήρωτο, καλό ταξίδι φίλε…»

Τραγωδία στην Πάρο: Συνελήφθησαν οι γονείς βρέφους 5 μηνών που έχασε τη ζωή του

Υπόθεση θανάτου βρέφους συγκλονίζει την Πάρο – Σε εξέλιξη η έρευνα των Αρχών για τις συνθήκες του περιστατικού και τις ευθύνες των γονέων.

Ο Κύκλωπας της Ηρακλειάς… διαβάζει Ομήρου Οδύσσεια

Στην καρδιά των Μικρών Κυκλάδων, ένας μονόφθαλμος ήρωας του μύθου επανέρχεται με μαγιό και βιβλίο — γιατί και οι Κύκλωπες έχουν δικαίωμα στη δεύτερη ανάγνωση.

ΔΕΔΔΗΕ – Νάξος: Διακοπή ρεύματος μεθαύριο Παρασκευή 13 Ιουνίου, ποιες περιοχές επηρεάζονται

Προγραμματισμένες εργασίες του ΔΕΔΔΗΕ από τις 09:30 έως τις 12:30 – Προειδοποίηση για πρόωρη επαναφορά ρεύματος

Συρματοπλέγματα στον Λυώνα και η επικείμενη (14/06) επίσκεψη Μενδώνη στη Νάξο

Κάτοικοι καταγγέλλουν αυθαίρετη περίφραξη αιγιαλού και προσβολή ιστορικού μνημείου – Σιωπή από τις Αρχές εν αναμονή της επίσκεψης της Υπουργού Πολιτισμού