Στις 27 Ιανουαρίου αναμένεται να φτάσει στην Ελλάδα το νέο απόκτημα της εταιρείας SeaJets, το Wind Solution που έρχεται από την Αγγλία και τα τελευταία χρόνια λειτουργούσε ως πλωτό ξενοδοχείο στο λιμάνι του Πόρτλαντ – Τέλος (19/01) της σύνδεσης ανάμεσα στη Σύρο και τη Ραφήνα
Ξεκινάμε από τα άμεσα νέα και αφορούν τις συνδέσεις των πλοίων εντός τις Κυκλάδες… Κοινώς όπως διαβάζουμε, έως την Πέμπτη 18 Ιανουαρίου θα πραγματοποιούνται τα δρομολόγια του «Superferry II» της εταιρείας Golden Star Ferries από τη Ραφήνα για Σύρο. Το ένα μετά το άλλο τα δρομολόγια σταματούν την τρέχουσα περίοδο με σχέση την Σύρο και αναμένεται την επιστροφή τους μετά το Πάσχα όταν και θα έχουμε τα δρομολόγια της καλοκαιρινής περιόδου…
Παράλληλα, στην Άνδρο και τη γραμμή των βορείων Κυκλάδων (Άνδρος – Τήνος – Μύκονος) είχαμε αλλαγή βάρδιας για τα …κόκκινα πλοία από τη Ραφήνα. Κι αυτό γιατί το «Θεολόγος» φεύγει για να κάνει την ετήσια ακινησία του και το «Andros» συνεχίζει λες και έχει μπαταρία…. Μετά την ολοκλήρωση της ναύλωσής του από την Blue Star Ferries άφησε τις κεντρικές Κυκλάδες (Από Πειραιά προς Σύρο – Τήνο – Μύκονο) για το Blue Star Paros και από χθες εξυπηρετεί και πάλι τη γραμμή Ραφήνα – Άνδρος – Τήνος – Μύκονος και περιμένουμε τις επόμενες αλλαγές με γνώμονα την καλοκαιρινή περίοδο…
Και περνάμε και στην υπόθεση «πλωτό ξενοδοχείο» … Όπως διαβάζουμε στην ιστοσελίδα ellinikaktoploia.net ξεκίνησε τη περασμένη Παρασκευή (12/01) από το Πόρτλαντ το ταξίδι για την Ελλάδα το επιβατηγό – οχηματαγωγό «Wind Solution» και αναμένεται να φτάσει στον Πειραιά στις 27 Ιανουαρίου… Μάλιστα, σήμερα βρίσκεται στον Ατλαντικό Ωκεανό και στο ύψος της Πορτογαλίας….
Το πλοίο έρχεται για την ακτοπλοϊκή εταιρία SeaJets του Μ. Ηλιόπουλου, είναι κατασκευής του 1969, έχει μήκος 123 μέτρα και πλάτος 19 μέτρα… Διαθέτει μεγάλο γκαράζ και πολλές καμπίνες. Η ταχύτητα του είναι 18 κόμβοι και τον τελευταίο καιρό, χρησιμοποιείτο ως πλωτό ξενοδοχείο για την Βόρεια Ευρώπη με 100 μονές καμπίνες και δυνατότητα μεταφοράς έως 180 αυτοκίνητα και είχε ως έδρα το Πόρτμουθ.
Τώρα για το που θα δρομολογηθεί; Ακόμη είναι άγνωστο καθότι έχουμε και το ζητούμενο της μετατροπής με βάση τα δεδομένα του Αιγαίου και της Ελλάδας. Αν και όπως κυκλοφορεί, μην απορήσει κανείς εάν το δούμε και στα ενδοκυκλαδικά δρομολόγια…