ΔΕΗ με τον μήνα θα μπορούν να έχουν ορισμένοι πελάτες στους οποίους θα δίνεται η δυνατότητα για έκδοση μηνιαίου λογαριασμού. Στόχος της ΔΕΗ για το 2018 είναι, μεταξύ άλλων, και η πρόταση για το κοινωνικό τιμολόγιο.
Ως μία σημαντική ευκαιρία για να εξελιχθεί η ΔΕΗ και να προσφέρει ποιοτικότερες υπηρεσίες στους πελάτες της, βλέπει ο πρόεδρος της ΔΕΗ κ. Μανώλης Παναγιωτάκης, την αναδιάταξη του τοπίου στην αγορά ενέργειας. Όπως επεσήμανε μιλώντας την Πέμπτη στο συνέδριο «Ενέργεια και Ανάπτυξη 2017» του Ινστιτούτου Ενέργειας Νοτιοανατολικής Ευρώπης (ΙΕΝΕ), σε πρώτη φάση η επιχείρηση θα αρχίσει να εκδίδει μηνιαίους λογαριασμούς για τους καταναλωτές που πληρώνουν (ebill) ηλεκτρονικά, οι οποίοι σήμερα ανέρχονται σε 800.000.
Επίσης, χαρακτήρισε ως αχρείαστο και ανέφικτο τον στόχο να μειωθεί στο 50% το μερίδιο της ΔΕΗ. Αποκάλυψε τις εν εξελίξει προσπάθειες για τη βελτίωση της λειτουργίας της εταιρείας, υπογραμμίζοντας πως ανάμεσα στις αλλαγές που προωθούνται είναι και η καθιέρωση μηνιαίων λογαριασμών για τους πελάτες που πληρώνουν το ρεύμα με ebill εντός του 2018 και στόχος είναι οι πελάτες που πληρώνουν ηλεκτρονικά να φτάσουν μέσα στο 2018 τους 2 εκατομμύρια.
Ο ίδιος ζήτησε, σύμφωνα με πληροφορίες, να απεμπλακεί ο σχεδιασμός της αγοράς από τη διαπραγμάτευση καθώς κατά την άποψή του, «ο σχεδιασμός δεν μπορεί να γίνει βάζοντας «τικ» στα κουτάκια που μας έχουν δώσει οι προϊστάμενοί μας». Τέλος, έκανε έκκληση το κόστος του Κοινωνικού Τιμολογίου να καταβάλλεται από τον προϋπολογισμό και όχι από τους προμηθευτές.