H Attica Group επέλεξε τα ναυπηγεία της Ελευσίνας για την επισκευή του Blue Star Patmos και ήρθε σε συμφωνία με την Fast Ferries για τον …δανεισμό του “Ανδρος” για τη καλύψη του δρομολογίου (από 2/10) Πειραιά – Σύρου – Τήνου – Μυκόνου
Η επιλογή έγινε… Η Blue Star Ferries, του Ομίλου Attica επέλεξε τελικά να συνεργαστεί με ναυπηγείο στην Ελλάδα για να επισκευαστεί το Blue Star Patmos… Σχεδόν από τη πρώτη στιγμή έπεσε στο τραπέζι η επιλογή του εξωτερικού (από Κροατία έως Μάλτα και Τουρκία και έως την …Κορέα) αλλά απορρίφθηκε με την ναυτιλιακή εταιρεία να επιμένει ελληνικά. Πριν από τρεις ημέρες αναφερθήκαμε στην μάχη ανάμεσα στα Ναυπηγεία Ελευσίνας (συμφερόντων Νίκου Ταβουλάρη) και τον Οργανισμό Λιμένα Πειραιώς (συμφερόντων Cosco), με την Attica τελικά να επιλέγει τα ναυπηγεία Ελευσίνας και όπως βλέπετε (ευχαριστούμε την ιστοσελίδα «Ρυμουλκά Ναυαγοσωστικά») έχουν ξεκινήσει η ρυμούλκηση του πλοίου προς το ναυπηγείο.
Σημαντικό ρόλο στην απόφασή έπαιξε και η επιστολή – δέσμευση των εργαζομένων στην Ελευσίνα ότι θα στηρίξουν την επιλογή της εταιρείας και θα ανταποκριθούν πλήρως στις ανάγκες της επισκευής. Και όπως διαβάσαμε στην «Ναυτεμπορική» το «Patmos» φέρει τμηματικό ρήγμα κατά μήκος της μιας πλευράς του αλλά και σε άλλα σημεία κάτω από την ίσαλο γραμμή από την πρόσκρουσή του με την ξέρα στην Ίο. Κάποιες εκτιμήσεις ανεβάζουν τον όγκο της εργασίας σε επίπεδο λαμαρίνας στους 500 τόνους κάτι που δεν επιβεβαιώνει, αλλά ούτε και διαψεύδει η εταιρεία.
Δανεισμός
Όμως, υπάρχει και το θέμα της κάλυψης του κενού που άφησε το Blue Star Patmos στο χάρτη των δρομολογίων. Και όπως διαβάζουμε στην ιστοσελίδα «Εν Ανδρω» η λύση έρχεται από την Fast Ferries… Πολύ απλά το «Άνδρος» φεύγει από την… Ραφήνα! Από την Δευτέρα 2 Οκτωβρίου, θα έχει ως αγκυροβόλιο το λιμάνι του Πειραιά, απ’ όπου θα αναχωρεί κάθε πρωί για Σύρο – Τήνο – Μύκονο, εκτελώντας για λογαριασμό της Blue Star Ferries, το τακτικό δρομολόγιο της εταιρίας.
Η Fast Ferries, ήρθε σε συμφωνία με την μεγάλη ακτοπλοϊκή δύναμη που δραστηριοποιείται σε όλο το Αιγαίο και της «δάνεισε» το «Άνδρος» μέχρι ότου ολοκληρωθούν οι εργασίες αποκατάστασης του «Πάτμος» που έπεσε σε ξέρα έξω από λιμάνι της Ίου.
Ήδη το «Πάτμος» βρίσκεται στην δεξαμενή όπου οι ναυπηγοί το επισκευάζουν και υπολογίζεται ότι θα είναι πάλι αξιόπλοο, σε περίπου δυο έως τρεις μήνες.
Στο διάστημα της απουσίας του «Άνδρος» από την Ραφήνα, το καθημερινό πρωινό δρομολόγιο των 7.25 για Άνδρο- Τήνο- Μύκονο θα εκτελεί το «Αικατερίνη».
Μετά την πρόσκρουση του «Πάτμος» και λόγω απουσίας της Blue Star Ferries, στην γραμμή, είχε μπει προσωρινά το SuperFerry των αδελφών Στεφάνου. Μετά την συμφωνία όμως που επήλθε μεταξύ του Θεολόγου Παναγιωτάκη και της Blue Star, αναλαμβάνει το «Άνδρος».