Την ικανοποίησή της για τη φετινή τουριστική περίοδο στη Ρόδο και στα νησιά του Νοτίου Αιγαίου εξέφρασε με δηλώσεις της η αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, Μαριέττα Παπαβασιλείου
Την ικανοποίησή της για τη φετινή τουριστική περίοδο στη Ρόδο και στα νησιά του Νοτίου Αιγαίου εξέφρασε με δηλώσεις της σε συνέντευξη Τύπου η αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, Μαριέττα Παπαβασιλείου, θεωρώντας σίγουρο ότι η τουριστική κίνηση θα εξελιχθεί σε υψηλά επίπεδα και για τους επόμενους δύο μήνες.
Ανακοίνωσε μάλιστα ότι ήδη η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου έχει ξεκινήσει τις προετοιμασίες για την επόμενη τουριστική περίοδο με σκοπό να υπάρξουν τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα.
Σε δηλώσεις της η κ. Παπαβασιλείου ανέφερε ότι μπαίνουμε στην τελική ευθεία της φετινής καλοκαιρινής περιόδου και μέχρι τώρα τα πράγματα έχουν εξελιχθεί πάρα πολύ καλά καθώς όλοι οι μήνες έχουν παρουσιάσει αύξηση, ενώ οι ίδιοι ρυθμοί συνεχίζονται και τον Σεπτέμβριο αλλά και τον Οκτώβριο.
«Ουσιαστικά, για εμάς, φέτος θα κλείσει μία σεζόν η οποία θα είναι απόλυτα πετυχημένη και ξεκινάμε όλες τις προετοιμασίες για την επόμενη σεζόν», τόνισε και θύμισε ότι, από τις αρχές του 2016 η Περιφέρεια υλοποιεί το τριετές στρατηγικό πλάνο της το οποίο περιλαμβάνει συμμετοχή στις εκθέσεις που ξεκινούν στην 1η Σεπτεμβρίου, παρεμβάσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και πρόσκληση bloggers και δημοσιογράφων από μεγάλα ΜΜΕ που θα επισκεφθούν όλο το Νότιο Αιγαίο. Από εκεί και πέρα, σύμφωνα με την ίδια, αυτό το οποίο προσπαθεί η περιφέρεια είναι να επεκτείνει την καλοκαιρινή περίοδο και αυτό πιστεύει ότι θα πραγματοποιηθεί καθώς τους μήνες Απρίλιο-Μάιο, Σεπτέμβριο-Οκτώβριο, η Ρόδος έχει πολλές δυνατότητες, όπως και όλα τα νησιά, ώστε να τα επισκεφθούν οι τουρίστες.
Τα στοιχεία μιλούν
Αναφερόμενη στα στοιχεία της αύξησης η κα Παπαβασιλείου, είπε:
«Όλες οι αγορές, γνωρίζουμε ότι παρουσιάζουν αύξηση. Σίγουρα οι βασικές αγορές για το νησί της Ρόδου, είναι, πρώτη η Αγγλία και δεύτερη η Γερμανία. Σύμφωνα με τα στοιχεία από την γερμανική αγορά, όπως καταγράφονται από 1η Ιανουαρίου 2016 έως 31 Ιουλίου 2016 με την αντίστοιχη χρονική περίοδο φέτος, (Ιανουάριος – Ιούλιος 2017) φαίνεται ότι παρουσιάζεται άνοδος της τάξης του 13% σε επίπεδο πωλήσεων, 17% σε επίπεδο διανυκτερεύσεων ενώ το ‘Turn Over’ – επίπεδο τιμών- έχει αύξηση της τάξης του 31% (!) δηλαδή, έχουν αυξήσει κατά πολύ τις τιμές τους μόνον από την γερμανική αγορά με συνέπεια να έρχονται καλύτεροι πελάτες».
Η πτώση της ρωσικής αγοράς
Απαντώντας σε ερώτηση σχετικά με την πτώση που κατέγραψε η ρωσική αγορά φέτος για την Ρόδο, η αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού υπογράμμισε τα εξής: «Αυτή την στιγμή καταγράφεται μείωση της τουριστικής κίνησης από την ρωσική αγορά, το οποίο όμως είναι θετικό για το νησί της Ρόδου. Και τι εννοώ με αυτό. Ενώ υπήρχε αύξηση σε επίπεδο αεροπορικών θέσεων και δρομολογίων αλλά λόγω του ό,τι είναι πελάτες που έρχονται την τελευταία στιγμή (κλείνουν 3-4 ημέρες πριν την άφιξή τους εδώ) αναγκάστηκαν και μείωσαν τα αεροπορικά δρομολόγια. Οι τουρ οπερέιτορ οι οποίοι είχαν κλείσει συμφωνίες με ξενοδοχεία και είχαν διασφαλίσει τα δωμάτιά τους, όπως το ‘Biblio Globus’ παρουσίασαν αύξηση γύρω στα 12-14%. Και γι αυτό την ‘πάτησαν’ φέτος. Δεν είχαν κλείσει δωμάτια με συμφωνίες (commitment) και αναγκάστηκαν να ακυρώσουν και τα αεροπλάνα. Αυτός ήταν ο λόγος καθώς η ζήτηση δεν ήταν μειωμένη από την ρωσική αγορά».
Η κα Παπαβασιλείου είπε ακόμη ότι και άλλες αγορές έπαθαν κάτι ανάλογο αλλά εάν η Ρόδος είχε κι άλλες κλίνες, θα γέμιζαν, ενώ το αεροδρόμιο του νησιού έχει πολύ συγκεκριμένη δυναμικότητα.