Το ΣΑΣ τάχθηκε υπέρ της ελεύθερης δρομολόγησης του «Μυτιλήνη» και πλέον ο Υπουργός Ναυτιλίας θα αποφασίσει εάν θα ανάψει το «πράσινο» φως για την επιστροφή της ΝΕΛ στο Βόρειο Αιγαίο
Και τώρα τι θα κάνει ο Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου, ο οποίος πήρε στα χέρια του το …μπαλάκι που είχε ρίξει στο Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών όσον αφορά το θέμα του αιτήματος από τη ΝΕΛ για ελεύθερη δρομολόγηση του επιβατικού οχηματαγωγού πλοίου «Μυτιλήνη»; Βλέπετε σήμερα το απόγευμα το ΣΑΣ γνωμοδότησε (σύμφωνα με πληροφορίες κατά πλειοψηφία) υπέρ της ελεύθερης δρομολόγησης του επιβατηγού οχηματαγωγού πλοίου «Μυτιλήνη» της Ναυτιλιακής Εταιρείας Λέσβου (ΝΕΛ) στη γραμμή του Βόρειου Αιγαίου Καβάλα – Λήμνο – Μυτιλήνη – Χίος – Βαθύ Σάμου, τα δρομολόγια της οποίας εκτελεί έως σήμερα με επιδότηση το πλοίο «Νήσος Μύκονος» της Hellenic Seaways…
Τι σημαίνει αυτό; Πολλά και τίποτα. Ο ουσιαστικός λόγος ανήκει στον Υπουργό Ναυτιλίας, ο οποίος από το βήμα της Βουλής και απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή της ΝΔ Παύλου Βογιατζή, αναφορικά με τις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες στο Βόρειο Αιγαίο, είχε πει ότι αναλαμβάνει προσωπικά ο ίδιος την πολιτική ευθύνη να μη γίνει δεκτό το αίτημα της εταιρείας, ανεξάρτητα από τη γνωμοδότηση του Συμβουλίου. «Προσωπικά, σε καμία περίπτωση, ανεξαρτήτως τι αποφασίσει το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών, δεν είμαι διατεθειμένος να καταδικάσω τους νησιώτες του Βορείου Αιγαίου πάλι στην καθυστέρηση, στις αραιές συνδέσεις και σε αυτές τις ποιότητες των υπηρεσιών για τις οποίες, άλλωστε, διαμαρτύρονται διαρκώς»….
Όμως, τα νέα δεν σταματούν εδώ για την ΝΕΛ γιατί είχαμε την απόφαση του Εφετείου Πειραιά στα ασφαλιστικά μέτρα που είχε καταθέσει την Παρασκευή η Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου, και αποφάσισε την αναστολή της έκπτωσης της εταιρείας για ένα χρόνο μέχρι την εκδίκαση της υπόθεσης. Στο αιτιολογικό τονίζεται, ότι δεν συντρέχουν λόγοι και προϋποθέσεις προκειμένου η συγκεκριμένη εταιρεία να αποκλειστεί από διαγωνισμούς η προσκλήσεις ενδιαφέροντος. Επίσης ανέστειλε την κατάπτωση της εγγυητικής επιστολής της εταιρείας ύψους 1,5 εκατ. ευρώ. Να σημειωθεί τέλος ότι στην εισήγηση του από τις 04/09/2014, ο προϊστάμενος της διεύθυνσης της Γενικής Γραμματείας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής είχε προτείνει να μην κηρυχθεί έκπτωτη η συγκεκριμένη εταιρεία, αφού τα δρομολόγια της εκτελούνται πλέον επί ένα μήνα κανονικά στο Βόρειο Αιγαίο από το επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο «Μυτιλήνη». Εν αναμονή λοιπόν της τελικής απόφασης του κ. Βαρβιτσιώτη