Σάββατο, 23 Νοεμβρίου, 2024
Αρχική Blog Σελίδα 229

Κυκλάδες: Πάρος και Μήλος σε τροχιά πρωταθλητισμού σε αφίξεις και Εστίαση

0

Εκτόξευση των αεροπορικών αφίξεων σε Μήλο και Πάρο σημειώθηκε το Μάιο, σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας.

Συγκεκριμένα η αύξηση για τη Μήλο ανέρχεται στο 64,6% (στο Ηράκλειο κυμάνθηκε στο 26,7%) και για την Πάρο στο 54,8% ( στην Καλαμάτα στο 18,5%) σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα πέρυσι. Σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, η Σαντορίνη είχε αύξηση στις αφίξεις της τάξης του 5,8% και η Μύκονος αύξηση 2%.

Στα Δωδεκάνησα η Ρόδος παρουσίασε αύξηση 12,6%, η Κως 9,15% ενώ η Αστυπάλαια πτώση 6%. Ενδεικτικά σε άλλα αεροδρόμια η κίνηση διαμορφώθηκε ως εξής : Σκιάθος (που καλύπτει και Αλόννησο και Σκόπελο) αύξηση 3,6%, Κέρκυρα 13% και Ζάκυνθος 9,6%.

ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΤΟΝ ΜΑΪΟ ΣΕ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΣΤΙΑΣΗ
Σχεδόν διπλασιασμό του τζίρου στα έσοδα καταλυμάτων και επιχειρήσεων πέτυχε το Μάϊο η Πάρος συγκριτικά με τον ίδιο περυσινό μήνα, σύμφωνα με στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ.

Συγκεκριμένα, ο κύκλος εργασιών επιχειρήσεων με υποχρέωση τήρησης διπλογραφικών βιβλίων αθροιστικά στους κλάδους των Καταλυμάτων και των Υπηρεσιών Εστίασης στο κυκλαδίτικο νησί ήταν 4.624.413 ευρώ έναντι 2.428.580 του περυσινού ίδιου μήνα, σημειώνοντας αύξηση 90,4%.

Ακολουθούν από τις Κυκλάδες η Μήλος με 45,4% ( 1.963.432 έναντι 1.350.518), η ενότητα Κέας – Κύθνου με 23,2% ( 265.371 έναντι 215.448), η Τήνος με 9,8% ( 271.080 έναντι 246.982) ,η Σύρος με 8,4% ( 777.495 έναντι 717.235 ), η Νάξος με 6,7% ( 1.832.308 έναντι 1.717.754), η Σαντορίνη με 0,8% ( 38.226.915 έναντι 37.918.173) και η Μύκονος με 0,7% (25.307.465 έναντι 25.125.956).

Χαρακτηριστικό είναι ότι η Μήλος κατέγραψε υψηλότερο τζίρο από τη Νάξο και έρχεται τέταρτη μετά από Σαντορίνη, Μύκονο και Πάρο, ενώ μοναδικό αρνητικό πρόσημο είχε η Άνδρος με -1,4% ( 267.569 έναντι 271.244).

Για τον μήνα Απρίλιο η ΕΛΣΤΑΤ είχε στοιχεία μόνο για Σύρο ( +5,8%), Άνδρο (-20,8%), Σαντορίνη(+3,9%), Κέα- Κύθνο (-5,5%),Μήλο (+68.7%), Μύκονο (-11,6%) και Τήνο (-29,6%), ενώ δεν υπήρχαν συγκριτικά στοιχεία για Νάξο και Πάρο.

Ενημέρωση από την mtc group

 

Νάξος – Αεροδρόμιο: Σε εξέλιξη η τεχνική μελέτη για τον νέο αεροσταθμό

0

Η επίσκεψη έγινε γνωστή μέσω της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας. Λογικό έτσι δεν είναι; Νέος διοικητής από τον περασμένο Μάιο και επισκέψεις στα αεροδρόμια που είναι ακόμη υπό την ομπρέλα της Υπηρεσίας ώστε να υπάρχει ίδια άποψη… Οπότε; Εφτασε και στη Νάξο, αρχές Ιουλίου. Τι μάθαμε; Οτι τα έργα επέκτασης είναι σε εξέλιξη αν και προβλέπετε μία μικρή καθυστέρηση αλλά το πιο σημαντικό είναι ότι η τεχνική μελέτη για έναν νέο αεροσταθμό είναι όχι απλά στο τραπέζι αλλά σχεδόν έτοιμη…

Μάλιστα, τις επόμενες ημέρες θα δούμε και αλλαγές όσον αφορά τον τρόπο που θα κινούνται οι επισκέπτες, θα βελτιωθεί ο χώρος πάρκινγκ, αλλαγή στη σύμβαση για την καθαριότητα (!!!)  και όλα αυτά τη στιγμή που το αεροδρόμιο της Νάξου καταγράφει αύξηση πτήσεων και επιβατών που ξεπερνάει το 20%…

Αναλυτικά η ενημέρωση 

Στην επίσκεψη που πραγματοποίησε ο Διοικητής ΥΠΑ κ. Γιώργος Σαουνάτσος στον Κρατικό Αερολιμένα Νάξου, συναντήθηκε με το προσωπικό του αερολιμένα και το Δήμαρχο Νάξου και Μικρών Κυκλάδων κ. Δημήτρη Λιανό, τον οποίο και ευχαρίστησε για τη συνδρομή του Δήμου αλλά και ιδιωτικών φορέων στη λειτουργία του αεροδρομίου.

Ο προϊστάμενος του αεροδρομίου, Αερολιμενάρχης κ. Καϊδατζής, ενημέρωσε για τη λειτουργία και τις ανάγκες του αερολιμένα, ενώ ακολούθησε επιθεώρηση σε όλες τις εγκαταστάσεις του και τα έργα επέκτασης του διαδρόμου.

Όπως δήλωσε ο Διοικητής της ΥΠΑ «Ο μεγάλος όγκος της επιβατικής κίνησης τους θερινούς μήνες υπερβαίνει τα δεδομένα χωρητικότητας των υφιστάμενων υποδομών, και ειδικότερα του αεροσταθμού. Γι’ αυτόν το λόγο γίνονται παρεμβάσεις προκειμένου το πέρασμα του ταξιδίωτη από το αεροδρόμιο να είναι μέρος μιας ευχάριστης εμπειρίας. Ταυτόχρονα, είναι ήδη σε εξέλιξη η τεχνική μελέτη επέκτασης του αεροσταθμού κατά περίπου 2.100 τ.μ., προϋπολογισμού 10.000.000 ευρώ, με παράλληλη αναδιαρρύθμιση και βελτίωση των υφιστάμενων υποδομών και του περιβάλλοντος χώρου, καθώς και την κατασκευή βοηθητικών εγκαταστάσεων για την κάλυψη αυξημένων αναγκών του αεροδρομίου.»

Σε σύσκεψη με το προσωπικό, ελήφθησαν άμεσα μέτρα με στόχο τη βελτιστοποίηση των παρεχόμενων υπηρεσιών όπως:

  • Αρχική ενίσχυση και εν συνεχεία τροποποίηση της Σύμβασης καθαριότητας του αεροδρομίου με στόχο την αύξηση του συντελεστή συχνότητας καθαρισμού και την αύξηση του προσωπικού καθαριότητας (ήδη εφαρμόζεται), λόγω των αναγκών που προκύπτουν από την αξιόλογη αύξηση της επιβατικής κίνησης τους θερινούς μήνες.
  • Παραγγελία νέων καθισμάτων επιβατών για την αναμονή αναχωρούντων επιβατών.
  • Επιτάχυνση της επισκευής του εφεδρικού κλιματιστικού του αεροσταθμού.
  • Δημιουργία διαγραμμίσεων του χώρου στάθμευσης των αυτοκινήτων για τη διευκόλυνση του επιβατικού κοινού.
  • Ενίσχυση μέτρων ασφάλειας πολιτικής αεροπορίας (security).

Ταυτόχρονα δρομολογείται για μετά το πέρας της θερινής περιόδου:

  • Ανακατασκευή των τουαλετών του αεροσταθμού,
  • Αναδιαρρύθμιση χώρων του αεροσταθμού πέριξ του κιλικείου,
  • Στοχευμένες βελτιωτικές εργασίες σε υποδομές.
  • Εκπόνηση επιχειρησιακών διαδικασιών και τεχνικών παρεμβάσεων προκειμένου να μη συνωστίζονται οι αφικνούμενοι επιβάτες κατά την παραλαβή των αποσκευών τους.

Έργα αναβάθμισης υποδομών διαδρόμου σε εξέλιξη

 Παράλληλα, το διάστημα αυτό υπάρχουν σε εξέλιξη έργα από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών με κύριο αντικείμενο την επέκταση του διαδρόμου προσγείωσης και του χώρου στάθμευσης αεροσκαφών, ούτως ώστε οι πτήσεις να εκτελούνται στη μέγιστη επιχειρησιακή ικανότητα.

Ειδικότερα, η επέκταση και βελτίωση του πεδίου ελιγμών, προϋπολογισμού 22.000.000 ευρώ, περιλαμβάνει την επέκταση του διαδρόμου προς νότο κατά 300 μ. έτσι ώστε ο διάδρομος να αποκτήσει καθαρό μήκος 1.199 μ. και 30 μ. πλάτος, τη  διαμόρφωση ακραίας ζώνης του διαδρόμου μήκους 60 μ. και επιπλέον ζώνης ασφαλείας (RESA), τη διαπλάτυνση του υφιστάμενου τροχοδρόμου από 15 μ. σε 18 μ., την κατασκευή δύο νέων συνδετήριων τροχοδρόμων και πέλματος στροφής, την επέκταση του δαπέδου στάθμευσης αεροσκαφών κατά 6.000 τ.μ., την κατασκευή των απαραίτητων υδραυλικών έργων αποχέτευσης ομβρίων υδάτων, την κατασκευή εσωτερικής περιμετρικής οδού του αεροδρομίου συνολικού μήκους 3.000 μ., την αντικατάσταση της υπάρχουσας εγκατάστασης φωτοσήμανσης φορητού τύπου με νέα μόνιμου τύπου, και επέκταση αυτής στο νέο τμήμα του διαδρόμου τους νέους τροχοδρόμους και του νέου δαπέδου στάθμευσης αεροσκαφών, την ανακαίνιση του υφιστάμενου οικίσκου φωτοσήμανσης και εγκατάσταση νέου Η/Μ εξοπλισμού, και την κατασκευή περίφραξης και αντικατάσταση της υφιστάμενης στο νότιο και στο δυτικό όριο του αεροδρομίου.

αεροδρόμιο Νάξου
αεροδρόμιο Νάξου

Ο Διοικητής της ΥΠΑ κ. Γιώργος Σαουνάτσος σημείωσε ότι «Ο αερολιμένας Νάξου έχει ισχυρές προοπτικές ανάπτυξης όπως διαφαίνεται κaι από την ενίσχυση της δραστηριότητάς του τη διετία 2022-2023, η οποία σημείωσε αύξηση +19% στις εμπορικές πτήσεις και +26% στην επιβατική κίνηση. Η Υπηρεσία, γνωρίζοντας ότι οι υφιστάμενες υποδομές δεν επαρκούν για την εξυπηρέτηση του διαρκώς αυξανόμενου πτητικού έργου, θα συνεχίσει να ενισχύει το αεροδρόμιο της Νάξου με ανθρώπινο δυναμικό και τεχνικές παρεμβάσεις.»

 

Πάρος: Εκδήλωση για τον Τουρισμό και τη Δόμηση

0

Μία ενημερωτική εκδήλωση στη Νάουσα της Πάρου με θέμα τις προοπτικές του Τουρισμού και της Δόμησης στην Πάρο. 

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 22/07 και ώρα 8 το απόγευμα στην αίθουσα του Νηρέα.

Στόχος της εκδήλωσης είναι η ευαισθητοποίηση του κοινού ως προς τις αρνητικές επιπτώσεις της σημερινής μορφής ανάπτυξης στο φυσικό περιβάλλον και την ταυτότητα των νησιών μας. Μόνο με την ευαισθητοποίηση ενός μεγάλου κομματιού της Παριανής Κοινωνίας θα μπορέσουμε να αντιστρέψουμε την πορεία των πραγμάτων και να επηρεάσουμε τη δημόσια πολιτική ώστε να φρενάρουμε την πορεία προς την καταστροφή μας.

Ομιλητές στην εκδήλωση θα είναι οι:

Γιάννης Σπιλάνης, Οικονομολόγος Περιφερειολόγος, Διευθυντής Εργαστηρίου Τοπικής και Νησιωτικής Ανάπτυξης Πανεπιστημίου Αιγαίου,

Ελένη Μαΐστρου, Αρχιτέκτων, Ομότιμη Καθηγήτρια Ε.Μ.Π., Πρόεδρος του Συμβουλίου Αρχιτεκτονικής Κληρονομιάς της ΕΛΛΕΤ,

Μόνικα Θέμου, Πολεοδόμος, Χωροτάκτης.

Ο κ. Σπιλάνης θα μας μιλήσει για τον Τουρισμό και το μέλλον του στην Πάρο. Η κ. Μαΐστρου και η κυρία Θέμου θα μας μιλήσουν για τη δόμηση εκτός οικισμού και για τις αλλαγές που προκύπτουν σε αυτό το θέμα μετά από την περίφημη δίκη της Πάτμου, την οποία διηύθυνε τεχνικά η κ. Μαΐστρου.

Η εκδήλωση αποτελεί μία καλή ευκαιρία να ακούσουμε και να ρωτήσουμε τους κατεξοχήν ειδικούς πάνω στα καίρια αυτά θέματα, που καθορίζουν το παρόν και το μέλλον του νησιού μας, καθώς και την ανάγκη και τις δυνατότητες άμεσης παρέμβασης. Πρόκειται για μία συζήτηση που αφορά κάθε συντοπίτη μας που νοιάζεται για το κοινό μέλλον του τόπου μας.

 

 

ΕΜΠ – Ναυπηγοί Μηχανολόγοι: Με … Φιλωτίτη οδηγό στην κορυφή του κόσμου

0

Μπορεί οι Ναξιώτες να μην έχουν την ναυτική παράδοση γειτονικών νησιών (βλ Ανδρος) αυτό όμως δεν σημαίνει ότι μένουν μακριά από τη θάλασσα, τα ταξίδια και τις πρωτοπόρες δράσεις…

Πρόσφατα, η φοιτητική ομάδα Oceanos-NTUA της Σχολής Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών, εκπροσωπώντας το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο και την Ελλάδα στο διεθνή διαγωνισμό Monaco Energy Boat Challenge 2024, κατέκτησε την 1η θέση στη γενική κατάταξη, καθώς και το βραβείο Championship.

Για τις ανάγκες του διαγωνισμού οι Έλληνες ναυπηγοί του αύριο κατασκεύασαν ένα ηλεκτροκίνητο μονοθέσιο σκάφος, μελετώντας εξ ολοκλήρου τα συστήματα αποθήκευσης ενέργειας (κατασκευή συστοιχίας μπαταριών λιθίου), μετάδοσης ισχύος (εξωλέμβια με ηλεκτροκινητήρα) και πρόωσης (σχεδιασμός ελίκων και εκτύπωση).

Ανάμεσά στους πρωταγωνιστές κι ένα δικό μας παιδί.. Ο νεαρός Μιχάλη Μυκωνιάτης του Γεωργίου (4ο έτος έφτασε αισίως).. Με καταγωγή από το Φιλώτι... Και τον βλέπουμε στη κάτω σειρά… Ε του βάλαμε κι ένα κιτρινάκι (όχι δεν είναι ΑΕΚ) για να ξεχωρίζει…

Οι επιτυχία των φοιτητών μας είναι αποτέλεσμα της εργώδους τους προσπάθειας σε όλη τη διάρκεια του ακαδημαϊκού έτους 2023-24. Καθοριστική υπήρξε η υποστήριξη που είχε η ομάδα από το ΕΜΠ, τα εργαστήρια και τους καθηγητές του, καθώς και τους χορηγούς που προσέφεραν υλική και χρηματική υποστήριξη στο έργο.

Οι επιδόσεις της ομάδας Oceanos-NTUA στις διάφορες κατηγορίες του διαγωνισμού ήταν οι ακόλουθες:

4/7 Qualifying Laps (Προκριματικά) – 1η θέση

4/7 Speed Record (Αγώνας Ταχύτητας) – 1η θέση

5/7 Endurance Race (Αγώνας Αντοχής) – 1η θέση

6/7 Slalom Race (Αγώνας Ελικτικότητας) – 1η θέση

6/7 Championship Race (Πρωτάθλημα) – 1η θέση

Θερμά συγχαρητήρια στους φοιτητές μας που κάνουν περήφανη τη Σχολή τους και το Ίδρυμα!

Θερμά συγχαρητήρια στη Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών του ΕΜΠ!

Θερμά συγχαρητήρια στους επιβλέποντες καθηγητές τους, Γ. Γρηγορόπουλο και Γ. Παπαλάμπρου!

Είμαστε βέβαιοι ότι οι κορυφαίες επιτυχίες τους μόλις άρχισαν!

Δείτε το σχετικό λινκ της δράσης…

Σαντορίνη: Επιδότηση Δήμου για νέα δρομολόγια με τη Θηρασιά

0

Ο Δήμος Θήρας αποφάσισε να ενισχύσει την ακτοπλοϊκή σύνδεση μεταξύ Θήρας – Θηρασιάς καλύπτοντας το κόστος νέων δρομολογίων.

Συγκεκριμένα,  προστίθενται ένα πρωινό και ένα βραδινό δρομολόγιο για το διάστημα από μέσα Ιουλίου έως τέλη Σεπτεμβρίου.

Με τη διαδικασία της απευθείας ανάθεσης, τα δύο επιπλέον δρομολόγια θα εκτελούνται για το παραπάνω χρονικό διάστημα, καθημερινά εκτός Δευτέρας και Τρίτης από τη λάντζα Θηρασιά ΙΙ, με καπετάνιο τον Αντώνη Συρίγο.

Το πρόγραμμα των επιπλέον δρομολογίων με το Θηρασιά ΙΙ μέχρι τις 28/7 έχει διαμορφωθεί ως εξής:

Πρωινό δρομολόγιο από Τετάρτη έως Κυριακή:

Κόρφος αν. 10:00 | Ρίβα αφ. 10:10 – αν. 10:15 | Αμμούδι αφ. 10:25 – αν. 10:30 | Ρίβα αφ. 10:40 – αν. 10:45 | Κόρφος αφ. 10:55

Βραδινό δρομολόγιο από Τετάρτη έως Κυριακή:

Κόρφος αν. 20:45 | Ρίβα αφ. 20:55 – αν. 21:00 | Αμμούδι αφ. 21:10 – αν. 21:15 | Ρίβα αφ. 21:25

 

Αμερική – Εκλογές 2024: Ο Τζο Μπάιντεν εγκατέλειψε την εκστρατεία, στηρίζει την Κάμαλα Χάρις

0

Αυτό που όλοι φώναζαν εδώ και εβδομάδες έγινε πραγματικότητα χθες το βράδυ… Ο πρόεδρος των ΗΠΑ, Τζο Μπάιντεν, μέσω επιστολής του χθες (21/7) νωρίς το βράδυ (ώρα Ελλάδος) τερμάτισε την εκστρατεία επανεκλογής του, καθώς πλήθαιναν ολοένα και περισσότερα οι φωνές των Δημοκρατικών που τον καλούσαν να αποσυρθεί από την προεδρική κούρσα, μην πιστεύοντας ότι έχει τη διανοητική οξύτητα και την ικανότητα να νικήσει τον Ντόναλντ Τραμπ.

Ο Μπάιντεν μέχρι το βράδυ του Σαββάτου σχεδίαζε να παραμείνει στην κούρσα για τις προεδρικές εκλογές του 2024, αλλά το απόγευμα της Κυριακής ενημέρωσε υψηλόβαθμους συνεργάτες του ότι αποσύρεται, δήλωσε πηγή με γνώση του θέματος.

«Προχθές βράδυ το μήνυμα ήταν “προχωρήστε με τα πάντα, πρόσω ολοταχώς”», δήλωσε η πηγή στο Reuters, που θέλησε να μην κατονομαστεί. «Γύρω στις 1.45 μ.μ. χθες (τοπική ώρα): ο πρόεδρος δήλωσε στα υψηλόβαθμα μέλη της ομάδας του ότι άλλαξε γνώμη».

Λίγα λεπτά αργότερα ανακοίνωσε την απόφασή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενώ μέσα από δεύτερη ανάρτησή του, εξέφρασε τη στήριξή του στην αντιπρόεδρο Κάμαλα Χάρις για να τον αντικαταστήσει ως υποψήφια του κόμματος.

Ο 81χρονος Μπάιντεν δήλωσε ότι θα παραμείνει στη θέση του προέδρου και αρχηγού των ενόπλων δυνάμεων μέχρι τη λήξη της θητείας του τον Ιανουάριο του 2025. Τόνισε ότι θα απευθύνει τηλεοπτικό διάγγελμα στο έθνος μέσα στην ερχόμενη εβδομάδα.

Η ιστορική κίνηση του Μπάιντεν, μιας και είναι ο πρώτος εν ενεργεία πρόεδρος που αποσύρει την υποψηφιότητά του για επανεκλογή μετά το πρόεδρο Λίντον Τζόνσον τον Μάρτιο του 1968, αφήνει σε όποιον θα τον αντικαταστήσει περιθώριο μικρότερο των τεσσάρων μηνών για να κάνει εκστρατεία.

Εάν η Κάμαλα Χάρις αναδειχθεί υποψήφια, η κίνηση αυτή θα είναι ένα άνευ προηγουμένου στοίχημα για το Δημοκρατικό Κόμμα: η πρώτη μαύρη, ασιατικής καταγωγής που κατεβαίνει υποψήφια για τον Λευκό Οίκο σε μια χώρα που έχει εκλέξει έναν μαύρο πρόεδρο και ποτέ γυναίκα σε αυτή τη θέση, σε δύο και πλέον αιώνες δημοκρατίας.

Η επιστολή του Τζο Μπάιντεν

«Συμπολίτες μου Αμερικανοί, τα τελευταία τριάμισι χρόνια, έχουμε σημειώσει μεγάλη πρόοδο ως Έθνος. Σήμερα, η Αμερική έχει την ισχυρότερη οικονομία στον κόσμο.

Κάναμε ιστορικές επενδύσεις στην ανοικοδόμηση του έθνους μας, στη μείωση του κόστους των συνταγογραφούμενων φαρμάκων για τους ηλικιωμένους και στην επέκταση της προσιτής υγειονομικής περίθαλψης σε αριθμό ρεκόρ Αμερικανών. Παρέχουμε την απαραίτητη περίθαλψη σε ένα εκατομμύριο βετεράνους που εκτέθηκαν σε τοξικές ουσίες.

Ψηφίσαμε τον πρώτο νόμο για την ασφάλεια των όπλων εδώ και 30 χρόνια. Διορίσαμε την πρώτη Αφροαμερικανίδα στο Ανώτατο Δικαστήριο. Και περάσαμε την πιο σημαντική νομοθεσία για το κλίμα στην ιστορία του κόσμου. Η Αμερική δεν ήταν ποτέ καλύτερη σε θέση να ηγηθεί από ό,τι σήμερα.

Ξέρω ότι τίποτα από αυτά δεν θα μπορούσε να γίνει χωρίς εσάς, τον αμερικανικό λαό. Μαζί ξεπεράσαμε μια πανδημία που συμβαίνει μια φορά τον αιώνα και τη χειρότερη οικονομική κρίση από τη Μεγάλη Ύφεση. Προστατέψαμε και διαφυλάξαμε τη Δημοκρατία μας.

Θα μιλήσω στο Έθνος αργότερα αυτή την εβδομάδα με περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με την απόφασή μου.

Προς το παρόν, επιτρέψτε μου να εκφράσω τη βαθύτατη ευγνωμοσύνη μου σε όλους εκείνους που εργάστηκαν τόσο σκληρά για να με δουν να επανεκλεγώ. Θέλω να ευχαριστήσω την αντιπρόεδρο Κάμαλα Χάρις που ήταν μία εξαιρετική συνεργάτιδα. Και επιτρέψτε μου να εκφράσω την εγκάρδια εκτίμησή μου στον αμερικανικό λαό για την πίστη και την εμπιστοσύνη που μου έδειξαν.

Πιστεύω σήμερα αυτό που πάντα πίστευα: ότι δεν υπάρχει τίποτα που να μην μπορεί να κάνει η Αμερική όταν το κάνουμε μαζί. Πρέπει απλώς να θυμόμαστε ότι είμαστε οι Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής».

Η στήριξη του Τζο Μπάιντεν στην Κάμαλα Χάρις για την προεδρία

«Aποφάσισα να μην αποδεχθώ την υποψηφιότητα και να επικεντρώσω όλες μου τις δυνάμεις στα καθήκοντά μου ως Πρόεδρος για το υπόλοιπο της θητείας μου. Η πρώτη μου απόφαση ως υποψήφιος του κόμματος το 2020 ήταν να επιλέξω την Κάμαλα Χάρις ως αντιπρόεδρό μου.

Και ήταν η καλύτερη απόφαση που πήρα. Σήμερα θέλω να προσφέρω την πλήρη υποστήριξή μου στην Κάμαλα για να είναι η υποψήφια του κόμματός μας φέτος. Δημοκρατικοί, ήρθε η ώρα να ενωθούμε και να νικήσουμε τον Τραμπ. Ας το κάνουμε αυτό», έγραψε ο Τζο Μπάιντεν σε ανάρτησή του, δείχνοντας τη στήριξή του στην Κάμαλα Χάρις.

Τραμπ για Μπάιντεν: «Ήταν μακράν ο χειρότερος πρόεδρος στην Ιστορία»

Λίγο μετά την ανακοίνωση του Τζο Μπάιντεν ότι παραιτείται από την κούρσα για την προεδρία των ΗΠΑ, το CNN είχε την πρώτη αντίδραση του Ντόναλντ Τραμπ.

Ο πρώην πρόεδρος των ΗΠΑ και υποψήφιος για την προεδρία, Ντόναλντ Τραμπ, σε τηλεφωνική επικοινωνία με το μεγάλο αμερικανικό Μέσο περιέγραψε τον Τζο Μπάιντεν ως «ο χειρότερος πρόεδρος μακράν στην ιστορία της χώρας μας».

Αν και δεν είναι σαφές ποιος θα είναι ο υποψήφιος των Δημοκρατικών, ο Τραμπ είπε ότι πιστεύει ότι η αντιπρόεδρος Καμάλα Χάρις θα είναι πιο εύκολο να νικηθεί από ό,τι θα ήταν ο Μπάιντεν.

«Να παραιτηθεί αμέσως ο Τζο Μπάιντεν»

Ο πρόεδρος Τζο Μπάιντεν πρέπει να παραιτηθεί «αμέσως», δήλωσε σήμερα ο Ρεπουμπλικανός πρόεδρος της Βουλής των Αντιπροσώπων, Μάικ Τζόνσον, μετά την ανακοίνωση του Δημοκρατικού προέδρου των ΗΠΑ ότι αποσύρει την υποψηφιότητά του για μια νέα προεδρική θητεία.

«Αν ο Τζο Μπάιντεν δεν είναι ικανός να διεκδικήσει την προεδρία, δεν είναι ικανός να υπηρετήσει ως πρόεδρος. Πρέπει να παραιτηθεί αμέσως», τόνισε ο Τζόνσον με ανάρτηση στο X.

Το Κρεμλίνο παραμένει «προσεκτικό» στις εξελίξεις
Αντιδρώντας στην ανακοίνωση του Τζο Μπάιντεν να αποσύρει την υποψηφιότητά του για μια νέα προεδρική θητεία, το Κρεμλίνο ανέφερε πως παραμένει «προσεκτικό» στις εξελίξεις της κατάστασης.

«Οι εκλογές απέχουν τέσσερις μήνες. Αυτή είναι μια μακρά περίοδος κατά την οποία πολλά μπορούν να αλλάξουν. Πρέπει να είμαστε προσεκτικοί, να παρακολουθούμε τι θα συμβεί», δήλωσε ο εκπρόσωπος του Κρεμλίνου, Ντμίτρι Πεσκόφ, στο μέσο ενημέρωσης Life.ru.

Με πληροφορίες από το reader.gr

 

Νάξος – Εθελοντική Αιμοδοσία: Ξεκινάει τετραήμερο προσφοράς και αγάπης

0
Αιμοδοσία
Αιμοδοσία

Τόπος: Νάξος – Μέλανες – Τρίποδες – Γλινάδο

Χρόνος: Δευτέρα 22 Ιουλίου έως και Πέμπτη 25 Ιουλίου

Εκδήλωση: Εθελοντική Αιμοδοσία (Ιουλίος 2024)

Διοργάνωση: Σύλλογος “Εθελοντική Αιμοδοσία Νάξου σε συνεργασία με το Ιδρυμα Στήριξης Κέντρου Υγείας Νάξου

Τι θα γίνει;

Ιούλιος 2024 και έχουμε την δεύτερη (καλοκαιρινή) οργανωμένη αιμοδοσία της χρονιάς. Είναι γνωστό ότι έχουμε ανάγκη από αίμα. Και για μία ακόμη φορά σε Χώρα Νάξου, Γλινάδο, Τρίποδες και Μέλανες (σ.σ. από εκεί θα ξεκινήσει απόψε), θα πραγματοποιηθεί εθελοντική αιμοδοσία για την ενίσχυση της τράπεζας αίματος που υπάρχει στη Νάξο.

Μοναδική προϋπόθεση να έχει ο εθελοντής αιμοδότης μαζί του τον ΑΜΚΑ και όπως είναι το σλόγκαν ” Σήμερα ΕΓΩ… αύριο ΕΣΥ…. Δώσε ΑΙΜΑ…. Δώσε ΖΩΗ!! Αιμοδοσία, η πιο δοτική , υπέρτατη μορφή εθελοντισμού……!”

Δείτε την σχετική αφίσα δράσης 

Σαντορίνη: Σύλληψη πλοιάρχου ταχύπλοου, ποιος ο λόγος;

0

Ταχύτητα.. Πίεση για να φτάσουν όσο γίνεται πιο γρήγορα στον προορισμό τους.. Ταχύπλοα, πλοίαρχοι και πλήρωμα που κινούνται όλη την τουριστική περίοδο υπό την πίεση του .. στόχου. Οπότε; Εχουμε και περιστατικά όπως αυτό του Σαββάτου στη Σαντορίνη.

Το ταχύπλοο έφυγε νωρίτερα με βάση από το Λιμενικό Σώμα – “ξέχασε” επτά επιβάτες και ο πλοίαρχος όταν το ταχύπλοο βρέθηκε στον Πειραιά συνελήφθη. Ερωτηματικό γιατί δεν απάντησε στις εκκλήσεις από τα στελέχη του Λιμεναρχείου Θήρας αν και γνώριζε τι θα συμβεί..

Αναλυτικά, η ανακοίνωση από το αρχηγείο Λιμενικού Σώματος – Ακτοφυλακής 

Τις μεσημβρινές ώρες χθες, το επιβατηγό – οχηματαγωγό – ταχύπλοο (Ε/Γ – Ο/Γ – Τ/Χ) “CHAMPION JET 3” σημαίας Κύπρου απέπλευσε από το λιμάνι του Αθηνιού της Θήρας πέντε (05) λεπτά νωρίτερα από την προκαθορισμένη ώρα αναχώρησης, με αποτέλεσμα να μην επιβιβαστούν στο πλοίο επτά (07) επιβάτες που διέθεταν εισιτήρια επιβίβασης, οι οποίοι προωθήθηκαν στον προορισμό τους με μέριμνα του τοπικού ναυτικού πράκτορα.

Ο πλοίαρχος του πλοίου κλήθηκε μέσω διαύλου VHF (Very High Frequency) να επιστρέψει στο λιμάνι της Θήρας χωρίς όμως να δώσει απάντηση. Μ

ε τον κατάπλου του πλοίου στο λιμάνι του Πειραιά, στελέχη του Α΄ Λιμενικού Τμήματος του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά προέβησαν στη σύλληψη του 56χρονου πλοιάρχου του “CHAMPION JET 3” για παράβαση του αρ. 235 παρ. 1 εδ. ι του Κ.Δ.Ν.Δ. “Εγκλήματα πλοιάρχου”. Προανάκριση διενεργείται από το Λιμεναρχείο Θήρας”.

 

Μύκονος: Σύλληψη πλοιάρχου επιβατικού πλοίου, τραυματισμός λουόμενων

0
Τήνος - Ανδρος
Τήνος - Ανδρος

Δεν είναι λίγες οι φορές που βρισκόμαστε αντιμέτωποι με υψηλό κυματισμό μετά από αναχώρηση πλοίου.. Ακόμη και όταν η απόσταση είναι μεγάλη νιώθεις την κίνηση του πλοίου μέσα από το κύμα… Εντολές για μειωμένη ταχύτητα υπάρχουν από τα οικεία Λιμεναρχεία. Τις ακολουθούν όμως;

Χθες Σάββατο και στη Ραφήνα συνελήφθη ο καπετάνιος του Fast Ferries Andros. Ποιος ο λόγος; Με βάση την ανακοίνωση από το Λιμενικό Σώμα, κατά την αποχώρηση του πλοίου από τη Μύκονο προκλήθηκε κυματισμός που είχε ως αποτέλεσμα τον τραυματισμό δύο λουόμενων στη παραλία “Αγιος Στέφανος”…. 

Αναλυτικά, η ανακοίνωση από το Αρχηγείο Λιμενικού Σώματος – Ακτοφυλακής 

Τις μεσημβρινές ώρες χθες, ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή της Μυκόνου για την πρόκληση υψηλού κυματισμού στην πολυσύχναστη παραλία “ΑΓΙΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ” από το επιβατηγό – οχηματαγωγό (Ε/Γ – Ο/Γ) πλοίο “FAST FERRIES ANDROS” Ν.Π. 11124 με αποτέλεσμα τον τραυματισμό λουόμενων και την πρόκληση υλικών ζημιών.

Στην περιοχή μετέβησαν στελέχη της Λιμενικής Αρχής όπου κατόπιν αυτοψίας στο πλαίσιο διενεργούμενης προανάκρισης διαπιστώθηκε ότι τραυματίστηκαν δύο (02) λουόμενοι, ενώ παρασύρθηκαν στη θάλασσα ξαπλώστρες και προσωπικά αντικείμενα.

Με τον κατάπλου του πλοίου στο λιμάνι της Ραφήνας, στελέχη του Λιμεναρχείου Ραφήνας προέβησαν στη σύλληψη του πλοιάρχου του “FAST FERRIES ANDROS” για παράβαση των άρθρων 291 παρ. 3 “Επικίνδυνες παρεμβάσεις στη συγκοινωνία μέσων σταθερής τροχιάς, πλοίων και αεροσκαφών” και 314 “Σωματική βλάβη από αμέλεια” του Π.Κ.

Προανάκριση διενεργείται από το Λιμεναρχείο Μυκόνου”.

 

Κυκλάδες: “Εσβησαν” τα πρόστιμα για παράνομους ΧΑΔΑ σε Κέα και Φολέγανδρο

0
xada-1

Συνεχίζεται η αποκλιμάκωση των προστίμων για τις παράνομες χωματερές, τα οποία επιβαρύνουν την Ελλάδα και είχαν επιβληθεί, προ ετών, από το Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης, όπως ενημερώνει το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας. Ακόμη δύο περιπτώσεις προστίμων απαλείφθηκαν, μετά από την αποκατάσταση των παράνομων Χώρων Ανεξέλεγκτης Διάθεσης Απορριμμάτων (ΧΑΔΑ), στην Κέα και στη Φολέγανδρο.

Οι παραπάνω μειώνουν, περαιτέρω, τον αριθμό των περιπτώσεων προστίμων. Συγκεκριμένα, από 65 που ήταν το 2019 διαμορφώνονται σήμερα σε 20, μείωση δηλαδή κατά 70%, σε χρονικό διάστημα πέντε ετών. Σημειώνεται ότι η Ελλάδα κατέβαλε το ποσό των 80.000 ευρώ, σε ετήσια βάση, για καθεμία από τις 65 περιπτώσεις ΧΑΔΑ που υπήρχαν το α’ εξάμηνο του 2019.

Αξίζει να επισημανθεί πως από τις 45 περιπτώσεις προστίμων που έχουν απαλειφθεί, οι Έλληνες φορολογούμενοι απαλλάχθηκαν από καταβολές σε πρόστιμα στην ΕΕ, συνολικού ύψους 3,6 εκατ. ευρώ το χρόνο.

Οι λοιπές 20 περιπτώσεις αφορούν 17 ΧΑΔΑ, από τους οποίους οι τρεις λειτουργούν και έχουν διπλό πρόστιμο, οι 12 δεν λειτουργούν και πρέπει να αποκατασταθούν και οι δύο έχουν αδυναμία απόδειξης νόμιμης διάθεσης.

Ο Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, κ. Θόδωρος Σκυλακάκης, δήλωσε: “Η εξάλειψη των Ευρωπαϊκών προστίμων που πληρώνει η χώρα μας για τους παράνομους Χώρους Ανεξέλεγκτης Διάθεσης Αποβλήτων είναι ένα ζήτημα μείζονος σημασίας για το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας. Εργαζόμαστε, μεθοδικά, για την επίτευξη αυτού του στόχου, σε συνεργασία με τις τοπικές αρχές, αποσκοπώντας σε ένα διπλό όφελος: στην αντιμετώπιση του φαινομένου της ανεξέλεγκτης διάθεσης των αποβλήτων, μέσα από την απόκτηση των κατάλληλων υποδομών και στην ελάφρυνση του Έλληνα φορολογούμενου”.

Ο αρμόδιος Γενικός Γραμματέας Συντονισμού Διαχείρισης Αποβλήτων, κ. Μανώλης Γραφάκος, σημείωσε: “Μια από τις βασικές μας προτεραιότητες στη Γενική Γραμματεία Συντονισμού Διαχείρισης Αποβλήτων, είναι να μηδενίσουμε τα ντροπιαστικά πρόστιμα που πληρώνει η χώρα μας για τους παράνομους Χώρους Ανεξέλεγκτης Διάθεσης Αποβλήτων. Έχει γίνει, ήδη, μείωση κατά 70% των προστίμων, όμως συνεχίζουμε να εργαζόμαστε για να αντιμετωπίσουμε και τις υπόλοιπες περιπτώσεις. Το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας συνεργάζεται με τις τοπικές αρχές για το σκοπό αυτό και χρηματοδοτεί έργα αποκατάστασης ΧΑΔΑ. Έχει γίνει σημαντική δουλειά στη διαχείριση των αποβλήτων, η χώρα αποκτά υποδομές και αποκλιμακώνει αποτελεσματικά τα πρόστιμα από την ΕΕ”.